Isagenix-ravintotuotteet ja omat kokemukseni ravinto-ohjelman noudattamisesta

Kokemuksia Isagenixin ravinto-ohjelmasta

Hei kaikki ihanaiset asiakkaani! 


Tiedättekin, että Isagenixin hyvinvointisarja on ollut tarjolla hoitolassani jo heinäkuusta 2020 lähtien. Sarja koostuu erilaisista luonnonmukaisista ravintolisistä sekä ravinto-ohjelmasta, johon tässä postauksessa keskityn. Kerron ohessa omat kokemukseni Isagenixin ravinto-ohjelman käytöstä 8kk ajalta. :)


Sain vuoden 2020 alussa tietooni, että maailmalla tunnettu ja menestynyt hyvinvointisarja oli tulossa Eurooppaan vuoden 2020 aikana. Olin tutustunut sarjaan, sen tuotteisiin ja asiakkaiden saamiin tuloksiin, joten tiesin, miten kiinnostavista ja tuloksellisista tuotteista ja konseptista oli kysymys. Päätin jo tuolloin, että heti kun Euroopan markkinat aukeavat, lähden jälleenmyyjäksi sarjalle täällä Suomessa.

 

Niin kävikin, että heinäkuussa 2020 kun sarja vihdoin lanseerasi Euroopan markkinat, aloitin intoa puhkuen jälleenmyyjänä ja tein ensimmäisen tilaukseni. Olimme mieheni kanssa päättäneet jo etukäteen, että otamme sarjan ravinto-ohjelman heti käyttöön, sillä olimme nähneet kiinnostavia tuloksia, joita ravinto-ohjelmaa noudattavat olivat saaneet. Olimmekin innoissamme kun tilaus muutaman päivän päästä saapui ja pääsimme aloittamaan ohjelman parissa.

  

Otimme tuotteet lisäksi ruokavaliotamme ja noudatimme ohjeistusta pirtelöpäivien ja paastopäivien osalta. Pirtelöpäivänä otimme 2 hyvänmakuista ravintopirtelöä (aamupalaksi ja lounaaksi) ja muutoin söimme tavallista ruokaa. Kerran viikossa pidimme paastopäivän, jolloin nautimme Isagenixin paastoa tukevia (ja ah, niin helpottavia!) tuotteita. Ohjelmaa oli yllättävän helppo noudattaa, sillä se helpotti huomattavasti päivien ruokailuja (pirtelöjauhe sekoitetaan veteen, sheikataan ja on valmis nautittavaksi) eikä se vaatinut runsasta liikunnan lisäämistä valmiiksi jo kiireiseen lapsiperhearkeemme. Toki ensimmäinen paastopäivä jännitti meitä molempia, sillä emme olleet koskaan aikaisemmin paastonneet, mutta yllätyimme positiivisesti siitä, miten helposti päivä meni paastopäivän tuotteiden avulla.

 

Ravinto-ohjelman tulokset alkoivat näkyä nopeasti. Miehelläni kokonaiskolesteroli tipahti merkittävästi (painon putoamisen, paastoamisen ja eläinrasvojen vähentymisen myötä), meillä molemmilla putosi paino kahden kuukauden aikana reilusti (minulla 9kg, miehellä 13kg), energisyys lisääntyi ja totesimme molemmat nukkuvamme paremmin. Tuloksemme olivat niin huomattavia, että ihmiset ympärillämmekin huomasivat muutoksen. (*) Kahden kuukauden käytön jälkeen tunsimme olomme niin hyväksi, että päätös oli tehty - ravinto-ohjelma tulisi jäämään osaksi meidän arkeamme.

 

Nyt olemme molemmat käyttäneet tuotteita yli 8 kk, eikä menetetyt kilot ole tulleet takaisin. Mieheni pitää paastopäiviä enää harvakseltaan, mutta itse olen pyrkinyt pitämään paastopäivän joko kerran viikossa tai tuplapaastopäivän kahden viikon välein.

 

Omalla sekä asiakkaitteni kokemuksella suosittelen lämpimästi kokeilemaan ravinto-ohjelmaa tai sen yksittäisiä tuotteita osaksi arkea!

Laita minulle viestiä tai varaa ajanvarausjärjestelmästäni (https://www.kauneuskeskusarcti...) hoitolaan esittelyaika, jolloin käymme yhdessä läpi ravinto-ohjelman sekä sen tuotteet.

 

Iloa ja energiaa elämään!

 

~Maarit 

*HUOM! Saamamme tulokset ovat keskivertoa paremmat eikä Isagenixin ravinto-ohjelman noudattaminen takaa vastaavia tuloksia kenellekään. Tulokset vaihtelevat yksilön sitoutumisen, ruumiinrakenteen, syömistottumusten, ajan, fyysisen aktiivisuuden sekä muiden tekijöiden, kuten perinnöllisten ja fysiologisten ominaisuuksien mukaan. Isagenixin tuotteet eivät myöskään ole tarkoitettu hoitamaan, parantamaan tai ennaltaehkäisemään mitään sairauksia.


Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 20.6.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Kauneuskeskus Arctica
Hallituskatu 14 B 19
95400 Tornio

0452522888
info@kauneuskeskusarctica.fi
www.kauneuskeskusarctica.fi
2567338-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Kauneuskeskus Arctica yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Kauneuskeskus Arctica
Hallituskatu 14 B 19
95400 Tornio

0452522888
info@kauneuskeskusarctica.fi
www.kauneuskeskusarctica.fi
2567338-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi avaamattomana ja myyntikelpoisena takaisin. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Palauttamasi tuote hyvitetään sinulle heti, kun olemme vastaanottaneet sen avaamattomana ja käyttämättömänä takaisin.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.